Dobra organizacja pracy

Pracując w zawodzie specjalisty ds. eksportu muszę być bardzo skoncentrowany na tym, co aktualnie robię i jakie zadania wykonuję, bo jeden błąd popełniony w trakcie pracy zawodowej może kosztować mnie bardzo wiele, i to nie tylko pieniędzy, ale i nerwów, problemów i zmartwień związanych z trudną sytuacją zawodową.

W pracy wyznaję zasadę, że dobra organizacja jest sekretem każdego sukcesu, specjalista ds. eksportu Koszalin. W pracy zorganizowane mam wszystko od początku do końca – poczynając od planu dnia, na posiłkach i powrocie do domu kończąc. Jestem człowiekiem dobrze zorganizowanym, co chwalę sobie nie tylko ja, ale i mój pracodawca. Chyba dobrze wykonuję swoje obowiązki, bo dwa tygodnie temu dostałem dużą premię za dobrze wykonywaną pracę. Jak tak dalej pójdzie może dostanę stałą podwyżkę?

    Zostaw komentarz

    Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.**